Voor zzp’ers uit de marketing, communicatie en online branche
Het Power Up Your Biz event voor jouw bedrijf!
Een netwerkevent? Nee, een Borrow & Boost event met vier rondes! De creatieve branche is enorm breed. De één is sterk in het zorgen dat websites goed vindbaar zijn, de ander schiet ijzersterke content en weer een ander ontwerpt in een paar minuten professionele designs. Het mooie is dat iedereen uit deze branche super veel van elkaar kan leren. Interesse? Lees dan verder over de Power Up Your Biz op 18 maart 2025!

Als zelfstandige ondernemer loop je tegen een aantal dingen aan…
- Gebrek aan verbrede kennis: Je bent mega goed in jouw expertise(s), maar er is meer dan dat in jouw branche. Je mist bepaalde informatie of vaardigheden die belangrijk zijn voor de groei van je bedrijf en klanten.
- Klein professioneel netwerk: Je kent een aantal experts uit de buurt, maar merkt dat je vastzit in een bepaalde netwerkbubbel. Het is lastig om in contact te komen met andere regionale professionals die jou kunnen adviseren of helpen.
- Weinig feedback vanuit andere expertises: Je werkt voornamelijk zelfstandig waardoor je niet genoeg nuttige feedback krijgt om je ideeën en strategieën te verbeteren.
- Moeite met zichtbaarheid: Je zit dus vast in een bepaalde netwerkbubbel waardoor potentiële partners en klanten jou nog niet vinden. Het is moeilijk om je kennis en diensten bekend te maken bij een groter publiek.
Ons evenement is een plek waar je gaat leren van andere experts, gerichte feedback krijgt, waardevolle contacten gaat leggen en je zichtbaarheid vergroot. Zo kun je alle toekomstige uitdagingen met vertrouwen aangaan!
Wat levert het event jou op?Borrow & Boost jouw bedrijf in 4 rondes!
Borrow kennis en expertise (2 rondes)
Borrow de expertise van een andere zzp’er. Vraag de expert de oren van zijn (of haar) kop en til jouw bedrijf naar een hoger niveau!
Geef in het aanmeldformulier aan waarbij je hulp kunt gebruiken, zoals je bedrijf, strategie, website of social media. Wij koppelen je dan aan een expert die jouw bedrijf verder helpt. Ongeveer 10 tot 13 dagen voor het evenement hoor je met wie je bent gematcht. Zo kan de andere expert zich voorbereiden en wordt het halfuur optimaal benut.
Boost je eigen bedrijf (2 rondes)
Boost jouw bedrijf bij een andere zzp’er door jouw kennis en expertise te delen o.b.v. zijn/haar vragen!
Je helpt niet alleen de ander, maar zet ook je eigen bedrijf goed op de kaart. Dit is de kans om te laten zien wat jouw bedrijf kan en hoe je te werk gaat. Ongeveer 10 tot 13 dagen van tevoren hoor je met wie je bent gekoppeld. Zo kun je je voorbereiden op de vragen van de ander.
Hoe ziet het programma eruit?
Geef op 18 maart 2025 jouw business een flinke boost met 1-op-1 Borrow & Boost sessies. Onder het genot van drankjes en hapjes, laat jij jouw business groeien, werk je samen en vergroot je jouw netwerk!
Veelgestelde vragen over het eventInloop en introductie
Vanaf 18:30 uur is de inloop en om 19:00 uur start de introductie van Power Up Your Biz door Studio Velix en Studio Knallr.
Ronde 1 & ronde 2
[19:15 uur] Ronde 1 – De Borrow-ronde: jij krijgt 30 minuten lang een 1-op-1 consultancy sessie met een expert die matcht bij jouw hulpvragen.
[19:45 uur] Ronde 2 – De Boost-ronde: jij geeft 30 minuten lang een 1-op-1 consultancy sessie aan een zzp’er waarvan zijn/haar vragen matchen bij jouw expertise.
Je hoort 10 tot 13 dagen van te voren aan welke experts jij bent gematcht zodat jij je goed kan voorbereiden.
Pauze en netwerken
[20:15 – 20:30 uur] Tijd voor een pauze en om kennis te maken met andere experts waar je niet aan bent gekoppeld.
Ronde 3 & ronde 4
[20:30 uur] Herhaling ronde 1
[21:00 uur] Herhaling ronde 2
De Power Up Your Borrel
[21:30 uur tot 22:00 uur] Tijd voor de Power Up Your Borrel. De hele avond mag je onbeperkt bier, wijn, fris, koffie en thee bestellen. Tussendoor komen er heerlijke hapjes langs.
Welke experts komen er onder andere?
Met deze experts kan jij onder andere gematcht worden als je naar het Power Up Your Biz event komt!
Ook expert worden? Meld je aan!Wat levert dit event jou op?
€49,50 (excl. btw)
Voor wie is het event?
Studio Knallr & Studio Velix bundelen hun krachten
Yara van Studio Knallr is de bedenker en oprichter van het Power Up Your Biz event. Zij zag een toffe kans om dit event samen met Studio Velix tot een nog groter succes te brengen. Zo is de samenwerking tussen beide studio’s ontstaan.

Studio Knallr
Grafisch designer & social media trainer

Studio Velix
Community voor vrouwelijke ondernemers
Veelgestelde vragen over het event
Voor welke beroepen (zzp’ers) is het event?
- Copywriters
- SEO- / SEA-experts
- AI-experts
- Fotografen
- Videografen
- Grafisch designers
- Brand designers
- Brand mentors / business coaches
- Marketeers
- Website bouwers / web developers
- Social media experts
- Content creators
- Virtual Assistants
Staat jouw beroep er niet tussen? Maar behoor jij wel binnen de marketing, communicatie of online branche? Ook jij bent welkom!
Kan ik zelf kiezen aan wat voor creative-, marketing- of communicatie expert ik word gematcht?
In het aanmeldformulier laten allen deelnemers duidelijk weten waar zij goed in zijn én waar zij voor hun bedrijf, website of social media hulp bij nodig hebben. Ook kan je hierin aangeven aan wat voor persoon je graag gekoppeld wordt, maar ook waar je liever niet aan wordt gekoppeld. Op basis van deze informatie maken wij handmatig de beste matches.
Zo’n 10 tot 13 dagen van te voren krijg je te horen met wie je bent gematcht. Zo weet je precies wat de expertises van de ander zijn zodat je gerichte vragen kan voorbereiden. Andersom kan jij je ook vast verdiepen in de andere 2 experts die jij gaat helpen. Handig, hè?
Wat als ik word gematcht met een expert waar ik op dit moment geen vragen voor heb?
Wij verdiepen ons volledig in alle zzp’ers die zich aanmelden. Zodat wij een duidelijk beeld hebben van de kennis en ervaringen van de zzp’ers. Hetzelfde doen wij met alle gewenste vraagstukken zodat we handmatig de beste matches kunnen maken. Afhankelijk van hoeveel aanmeldingen er zijn en welke expertises iedereen heeft, kan het voorkomen dat je match niet de expert is waar je in eerste instantie naar op zoek was.
Maar als je bent gematcht met een expert kan je hem / haar ook gebruiken als jouw doelgroep of een leek die voor het eerst jouw website bezoekt. Wat vindt hij / zij van jouw website? Is het duidelijk wat jouw aanbod is? Wat voor gevoel krijgt diegene bij jouw website en komt dat overeen met wat jij wil dat jouw doelgroep ervaart? Dit halfuur kan je alsnog mega sterk benutten.
Kan / mag ik ook gekoppeld worden aan Studio Velix of Studio Knallr?
Tijdens het event zullen Marlous en Petra (Studio Velix) en Yara (Studio Knallr) zelf ook experts zijn. Wil jij graag gekoppeld worden aan één van ons? Laat dat dan weten in het aanmeldformulier, dan zullen wij kijken of dat qua matches mogelijk is.
Zo niet, dan kan je altijd een 2 uur durende Borrow My Brain sessie op locatie of online met Yara (Studio Knallr) boeken.
Krijg ik van te voren te weten met wie ik gematcht ben?
Zo’n 10 tot 13 dagen van te voren krijg je te horen met wie je bent gematcht. Zo weet je precies wat de expertises van de ander zijn zodat je gerichte vragen kan voorbereiden. Andersom kan jij je ook vast verdiepen in de andere 2 experts die jij gaat helpen. Handig, hè?
Waarvoor betaal ik €49,50?
Een marketing / communicatie expert kost gemiddeld per uur consultancy €60 – €100 exclusief btw. Tijdens het Power Up Your Biz event krijg je 2x 30 minuten een expert tot jouw beschikking om jou advies te geven over je website, social media, marketing of je bedrijf in het algemeen. Wij stoppen een hoop tijd en liefde in het organiseren van dit event en het handmatig maken van de juiste expert matches. De reden dat wij dit event organiseren is niet om dikke winst te maken, maar wij moeten in ieder geval de kosten voor de locatie en catering eruit halen. Daarbij mag je onbeperkt drankjes bestellen en worden er meerdere keren hapjes uitgedeeld. Zie maar eens een twee experts te vinden voor €49,50 die je een hoop kennis, hapjes en onbeperkt drankjes geven. (;
De kosten voor dit event zijn €49,50 exclusief btw.
Kan ik kosteloos annuleren?
Tot 4 maart 23:59 uur kan je kosteloos annuleren en dan krijg je het volledige bedrag teruggestort. Annuleer je op 5 maart of later? Dan betaal je 100% van het inschrijfgeld, omdat wij dan al de kosten voor de locatie en horeca heb betaald.
Wanneer moet ik betalen?
Zodra je je hebt aangemeld via onderstaand aanmeldformulier krijg je binnen 2 dagen een factuur. Vanaf het moment dat jij de factuur hebt betaald, is je aanmelding definitief. Let op: betaal op tijd, want er is maar plek voor maximaal 40 zzp’ers, dus betaal op tijd om zeker te zijn van een plek.
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoelaat?
Wie?
Zzp’ers en ondernemers uit de brede regio Harderwijk die werkzaam zijn in de creative, marketing en/of communicatie branche, zoals: marketeer, copy writer, grafisch designer, fotograaf, web developer, AI specialist, virtual assistant…
Wat?
Een event waar jij gelijkgestemde uit de omgeving leert kennen, maar het allerbelangrijkste: dat jij 2x 30 minuten een expert voor je neus hebt die jouw business helpt groeien!
Waar?
Dit wordt later bevestigd.
Wanneer?
18 maart 2025
Hoelaat?
Van 19:00 tot 22:00 uur.