Voor zzp’ers uit de creative, marketing en communicatie branche
Het Power Up Your Biz event van regio Harderwijk
Ben jij met je bedrijf al lekker bezig, maar weet jij dat er meer in zit? Breng jouw business naar een hoger niveau op 18 maart 2025! De marketing / communicatie branche is enorm breed. De één is sterk in het herschrijven van teksten zodat lezers worden omgezet tot klanten en de ander ontwerpt in een paar minuten professionele communicatie-uitingen. Krijg 1-op-1 sessies met andere creatieve / marketing / communicatie experts uit regio Harderwijk en Power Up Your Biz!
Wat levert dit event jou op?
- Krijg twee keer een 1-op-1 consultancy sessie met een creative-, marketing- of communicatie expert. Stel alle vragen die jij hebt over je bedrijf, merkstrategie, website of social media. Je hoort 10 tot 13 dagen van te voren aan welke experts jij bent gematcht zodat je concrete vragen kan voorbereiden.
- Stel samen een concreet actie- of verbeterplan op en ga met een hoop tips en inspiratie naar huis.
- Dit event is de perfecte gelegenheid om jou als zzp’er / jouw bedrijf goed op de kaart te zetten. Show them how amazing you are!
- Ontmoet 40 andere lokale zzp’ers uit de creative-, marketing- en communicatie branche.
- Netwerk met creatievelingen die sterk zijn in een onderwerp waar jij minder of helemaal geen kaas van hebt gegeten.
- Werk in de toekomst samen aan toffe projecten.
- Bestel onbeperkt drankjes (koffie, thee, fris, bier en wijn), want niemand kan scherp nadenken als die dorst heeft. (;
- Geniet van lekkere hapjes die langskomen.
- Een gezellige avond in het hippe Vanneau Café of mooie Lef & Co. De locatie wordt later bevestigd.
Hoe ziet het programma eruit?
Geef op 18 maart 2025 jouw business een flinke boost met 1-op-1 sessies met creatieve / marketing / communicatie experts. Onder het genot van drankjes en hapjes, laat jij jouw business groeien, werk je samen en vergroot je jouw netwerk!
Veelgestelde vragen over het eventInloop en introductie
Vanaf 18:30 uur is de inloop en om 19:00 uur start de introductie van Power Up Your Biz.
Ronde 1 & ronde 2
[19:15 uur] Ronde 1 – jij krijgt 30 minuten lang van een marketing of communicatie gerelateerde expert adviezen over al jouw vragen voor bijvoorbeeld je bedrijf, merkstrategie, website of social media.
[19:45 uur] Ronde 2 – jij geeft 30 minuten lang aan een marketing of communicatie gerelateerde expert adviezen over al zijn / haar vragen over bijvoorbeeld het bedrijf, merkstrategie, website of social media.
Je hoort 10 tot 13 dagen van te voren aan welke experts jij bent gematcht zodat je concrete vragen kan voorbereiden.
Pauze en netwerken
[20:15 – 20:30 uur] Tijd voor een pauze en om kennis te maken met andere experts waar je niet aan bent gekoppeld.
Ronde 3 & ronde 4
[20:30 uur] Herhaling ronde 1
[21:00 uur] Herhaling ronde 2
De Power Up Your Borrel
[21:30 uur tot 22:00 uur] Tijd voor de Power Up Your Borrel. De hele avond mag je onbeperkt bier, wijn, fris, koffie en thee bestellen. Tussendoor komen er heerlijke hapjes langs.
Veelgestelde vragen over het event
Kan ik zelf kiezen aan wat voor creative-, marketing- of communicatie expert ik word gematcht?
In het aanmeldformulier laten allen deelnemers duidelijk weten waar zij goed in zijn én waar zij voor hun bedrijf, website of social media hulp bij nodig hebben. Ook kan je hierin aangeven aan wat voor persoon je graag gekoppeld wordt, maar ook waar je liever niet aan wordt gekoppeld. Op basis van deze informatie maak ik handmatig de beste matches.
Zo’n 10 tot 13 dagen van te voren krijg je te horen met wie je bent gematcht. Zo weet je precies wat de expertises van de ander zijn zodat je gerichte vragen kan voorbereiden. Andersom kan jij je ook vast verdiepen in de andere 2 experts die jij gaat helpen. Handig, hè?
Wat als ik word gematcht met een expert waar ik op dit moment geen vragen voor heb?
Ik verdiep mij volledig in alle zzp’ers die zich aanmelden. Zodat ik een duidelijk beeld heb van de kennis en ervaringen van de zzp’ers. Hetzelfde doe ik met alle gewenste vraagstukken zodat ik handmatig de beste matches kan maken. Afhankelijk van hoeveel aanmeldingen er zijn en welke expertises iedereen heeft, kan het voorkomen dat je match niet de expert is waar je in eerste instantie naar op zoek was.
Maar als je bent gematcht met een expert kan je hem / haar ook gebruiken als jouw doelgroep of een leek die voor het eerst jouw website bezoekt. Wat vindt hij / zij van jouw website? Is het duidelijk wat jouw aanbod is? Wat voor gevoel krijgt diegene bij jouw website en komt dat overeen met wat jij wil dat jouw doelgroep ervaart? Dit halfuur kan je alsnog mega sterk benutten.
Kan / mag ik ook gekoppeld worden aan jou, Yara?
Tijdens het event zal ik zelf één ronde iemands experts zijn en één ronde adviezen krijgen van een andere expert. Tijdens de andere twee rondes zorg ik dat alles op rolletjes loopt. Wil je graag gekoppeld worden aan mij? Laat dat dan weten in het aanmeldformulier, dan zal ik kijken of dat qua matches mogelijk is.
Zo niet, dan kan je altijd een 2 uur durende Borrow My Brain sessie op locatie of online met mij boeken.
Krijg ik van te voren te weten met wie ik gematcht ben?
Zo’n 10 tot 13 dagen van te voren krijg je te horen met wie je bent gematcht. Zo weet je precies wat de expertises van de ander zijn zodat je gerichte vragen kan voorbereiden. Andersom kan jij je ook vast verdiepen in de andere 2 experts die jij gaat helpen. Handig, hè?
Waarvoor betaal ik €49,50?
Een marketing / communicatie expert kost gemiddeld per uur consultancy €60 – €100 exclusief btw. Tijdens het Power Up Your Biz event krijg je 2x 30 minuten een expert tot jouw beschikking om jou advies te geven over je website, social media, marketing of je bedrijf in het algemeen. Ik stop een hoop tijd en liefde in het organiseren van dit event en het handmatig maken van de juiste expert matches. De reden dat ik dit event organiseer is niet om dikke winst te maken, maar ik moet in ieder geval de kosten voor de locatie en catering eruit halen. Daarbij mag je onbeperkt drankjes bestellen en worden er meerdere keren hapjes uitgedeeld. Zie maar eens een expert te vinden voor €49,50 je een hoop kennis en onbeperkt drankjes en hapjes geeft. (;
De kosten voor dit event zijn €49,50 exclusief btw.
Kan ik kosteloos annuleren?
Tot 4 maart 23:59 uur kan je kosteloos annuleren en dan krijg je het volledige bedrag teruggestort. Annuleer je op 5 maart of later? Dan betaal je 100% van het inschrijfgeld, omdat ik dan al de kosten voor de locatie en horeca heb betaald.
Wanneer moet ik betalen?
Zodra je je hebt aangemeld via onderstaand aanmeldformulier krijg je binnen 2 dagen een factuur. Vanaf het moment dat jij de factuur hebt betaald, is je aanmelding definitief. Let op: betaal op tijd, want er is maar plek voor maximaal 40 zzp’ers, dus betaal op tijd om zeker te zijn van een plek.
Is er een minimum aantal zzp’ers dat zich moet aanmelden om het event door te laten gaan?
Om de beste matches te kunnen maken, gaat het event door bij minimaal 18 aanmeldingen zodat jij aan 17 andere experts gekoppeld zou kunnen worden. Bij een oneven aantal aanmeldingen, zal ik ook meedoen om alsnog met een even aantal uit te komen.
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoelaat?
Wie?
Zzp’ers en ondernemers uit de brede regio Harderwijk die werkzaam zijn in de creative, marketing en/of communicatie branche, zoals: marketeer, copy writer, grafisch designer, fotograaf, web developer, AI specialist, virtual assistant…
Wat?
Een event waar jij gelijkgestemde uit de omgeving leert kennen, maar het allerbelangrijkste: dat jij 2x 30 minuten een expert voor je neus hebt die jouw business helpt groeien!
Waar?
Vanneau Café of Lef & Co. Dit wordt later bevestigd.
Wanneer?
18 maart 2025
Hoelaat?
Van 19:00 tot 22:00 uur.